Projekty EU
BIATEK s.r.o. IČO: 29239494 realizoval projekt "č.0461000191: Brand video pro značku SENS Food" zaměřený na výrobu propagačních materiálů financováno z dotačního programu „0461 Kreativní voucheryII 2024“.
V roce 2020 získala firma SENS Foods CZ s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607).
Podpora byla mířena na účast firmy SENS Foods CZ s.r.o. na projekt Tvorba PR kampaně pro značku SENS v Praze za účelem zvýšení povědomí o značce. Očekávaným výstupem je: Vytvoření PR strategie pro firmu SENS na období 2019 a 2020. Sepsání minimálně 10 tiskových zprávám rozhovorů a jiných článků. Vytvoření grafických podkladů, které firmě SENS zůstanou. Publikace minimálně 20 mediálních výstupů. Pravidelný týdenní mentoring členů firmy ohledně postupu jednání s médii a reporting postupu. Komplexní měsíční reporting postupu a dosahování cílů. Finální report po dokončení projektu.
Podpora byla mířena na účast firmy SENS Foods CZ s.r.o. na projekt Nastavení prodejní strategie firmy SENS se zaměřením na expanzi v Praze za účelem přípravy firmy na expanzi do Německa a následné zvýšení prodejů. Očekávaným výstupem je jsou dílčí kvantitativní výstupy mentoringu a poradenství, kterými jsou a) prezentace pro zaměstnance o prodejní strategii firmy SENS včetně nastaveného systému řízení prodeje, b) plán akčních bodů, které povedou k naplnění nové prodejní strategie a c) prodejní model pro prodej do vybraných B2B kanálů. Dalším výstupem bude závěrečná hodnotící zpráva, která popíše, do jaké míry byly naplněny cíle nastavení systému řízení prodeje a vytvoření prodejního modelu pro prodej do vybraných B2B kanálů.
Podpora byla mířena na účast firmy SENS Foods CZ s.r.o. na projekt Re-design webu společnosti SENS v Praze za účelem zvýšení internetových prodejů firmy. Očekávaným výstupem je úprava designu webové stránky sensfoods.com. V důsledku tohoto projektu očekáváme navýšení tržeb jak od nově získaných zákazníků (o 20% v prvním kvartálu 2019), tak od stávajících (očekáváme o 30% větší tržby v prvním kvartálu 2019). Tyto výsledky budou zhodnoceny v závěrečné hodnotící zprávě projektu.
Podpora byla mířena na účast firmy SENS Foods CZ s.r.o. na projekt Analýzy nutričního složení cvrččí moučky v Praze za účelem hlubšího poznání klíčové suroviny používané firmou. Očekávaným výstupem je: Měřicí zpráva obsahující výsledky a jejich zhodnocení. Zpráva bude vyhodnocovat následující:Analycké zhodnocení 60 vzorků vstupní suroviny (cvrččí mouky) – měření granulace, obsah popela, tuku a N-látek)Na základě těchto testů bude vybráno 15 vzorků a u nich bude zhotoven podrobnější profil:- Stanovení profilu mastných kyselin- Stanovení profilu aminokyselin- Stanovení obsahu chitinu- Stanovení celkového počtu
mikroorganismů- Stanovení patogenních či indikátorových mikroorganismů- Stanovení vitaminů A a E- Stanovení prvků – P, Ca, Zn, Mg, Na, K, Fe.
Podpora byla mířena na účast firmy SENS Foods CZ s.r.o. na projekt SENS Foods: projekt inkubace za účelem expanze na německy mluvící trhy a rozšíření zákaznického portfolia v Coworking UFER, Berlín, Paul-Lincke-Ufer 41, 10999, Německo za účelem uzpůsobení firmy a získání zkušeností na německý trh, konkrétně v Berlíně. Očekávaným výstupem je zásadní vliv na firmu SENS, neboť jí umožní expandovat na německý trh. Díky projektu získá společnost SENS možnost vytvořit plán obchodní strategie na cílovém trhu, marketingový plán a bude moct postupně vystavět tým obchodních zástupců pro danou lokaci. Projekt bude rovněž mít nezanedbatelné dopady na pražský region a ekonomiku ČR. Pakliže firma uspěje na německém trhu, bude moct růst z hlediska obratu, což zvyšuje národní HDP. Větší tržby umožní větší investice do vývoje, které umožní prodej dalších nových produktů, což zvyšuje prestiž značky, ale i země, ze které pochází. Jelikož firma SENS pracuje s jedlým hmyzem, což je v zásadě nové potravinářské odvětví, firma se zásadním způsobem podílí na výzkumu a vývoji v této oblasti, čímž zvyšuje inovatinost regionu a České republiky. Projekt tedy posílí mezinárodní postavení České republiky jakožto inovavní země, která investuje do nejmodernějších potravinářských technologií.
Projekty Tvorba PR kampaně pro značku SENS, Nastavení prodejní strategie firmy SENS se zaměřením na expanzi, SENS Foods: projekt inkubace za účelem expanze na německy mluvící trhy a rozšíření
zákaznického portfolia, Analýzy nutričního složení cvrččí moučky a Re-Design webu společnosti SENS jsou spolufinancovány Evropskou unií.