“Nikdo si neřekne, jo to chci, když si přečte nápis ZKUS CVRČČÍ MOUKU,” řekl klidným hlasem a mně bylo jasné, že má pravdu. Začali jsme prodávat v supermarketech, ale komunikovat v jedné sekundě celou naši myšlenku pro nás bylo úplně nové a těžké. Minulý rok jsme se tak rozhodli překopat od základů naší komunikaci. Jak se nám to podařilo?
Cíl: nový podlahový stojan, který bude mluvit jasnou řečí
Podlahový stojan je v supermarketech něco jako Liga mistrů ve fotbale. Musíte podat perfektní výkon, protože příležitost nedostanete jen tak. Náš první podlahový stojan se nám prostě nepovedl. Byl malý tak, že se k našim produktům musel člověk shýbat. Největší nápis na něm bylo logo SENS. A to je přece blbost, protože nás, zatím, v těch supermarketech většina lidí nezná.
Chtěli jsme nový podlahový stojan, ale museli jsme začít od základu. Jak se vlastně budeme bavit o cvrčcích? Jaký bude náš hlavní benefit?
Maximal nutrition, minimal harm
V myšlenkách jsme se vrátili na začátek, proč jsme vlastně založili náš projekt. Chtěli jsme přinést na trh maximálně výživné jídlo s minimálním dopadem na životní prostředí. Racionální přístup. Od začátku se ale nebojíme jít za hranice očekávání. Cvrčci? Pro někoho bláznovství a provokace. Pro nás to je naplnění naší firemní mantry se špetkou punku. Maximum dobrého, minimum špatného.
Cricket protein a nový web
Hmyz, brouci, cvrčci, kobylky nebo cvrččí protein? My máme nadále jasno. Protein je i klíč k tomu, proč to celé děláme. Nově i přímo na obaly dáváme obrázek cvrčka a přímo v každém názvu produktů se chlubíme - CRICKET PROTEIN. Tolik změn si samozřejmě žádá nový web. Tady na novém damesens.cz ti chceme umožnit nás více poznat a sdílet informace o naší vlastní cvrččí farmě a zákulisním dění našeho týmu. Chceme mluvit otevřeně a narovinu - Maximální otevřenost, minimální tajnůstkářství.
Prohlédněte si náš nový web!