Váš košík
Close Alternative Icon
📦 NAKUP VE VELKÉM, UŠETŘI 15 % - 🚚 POŠTOVNÉ ZDARMA NAD 1200 KČ 📦 NAKUP VE VELKÉM, UŠETŘI 15 % - 🚚 POŠTOVNÉ ZDARMA NAD 1200 KČ

Tréninková strava pro spartany

Arrow Thin Left Icon Arrow Thin Right Icon
Tréninková strava pro spartany


Vytrvalostní a silový trénink, který Spartani podstupují vyžaduje kvalitní stravu. Bez ní by neměli dostatek energie na trénink ani kvalitní regeneraci po něm. Pojďme se podívat, jak taková strava vypadá a jak může pomoci jedlý hmyz a cvrččí mouka.

Co jíst před tréninkem?

Před-tréninková strava se mění v závislosti na délce a intenzitě. Pokud jde o kratší tréninkový běh do 60 minut, posilovnu či nácvik techniky pro nějakou z překážek, tak není nutné předem jíst v podstatě nic. Stačí správná hydratace a tělo si poradí z vlastních zásob. Pokud jde o stravu před opravdu náročným tréninkovým dnem, kdy jdete například běhat intervaly, a ještě váš čeká posilovna večer, tam už je důležité vlastním energetickým zásobám pomoct. V tomto případě bude výživa podobná jako u před-závodní stravy, kterou jsme řešili v minulém článku tady.

Tyčinka SENS s příchutí Ananas & Kokos vyřeší stravu před náročným tréninkem se 7 g kvalitních bílkovin z cvrččí mouky a 25 g rychlých sacharidů z ovoce.

Co jíst po tréninku?

Hmyz najde skvělé uplatnění i při po-tréninkové regeneraci. Výzkum ukazuje, že aktivní sportovci potřebují mezi 1,2 – 1,8 g bílkovin na 1 kg tělesné váhy za den. Pro průměrného 80 kg Spartana to znamená, že by měl do sebe každý den dostat něco mezi 96-144 g bílkovin, což není málo. Krom tří kvalitních jídel je proto důležité zajistit i svačinu, která dodá slušné množství bílkovin.

{{cta Když není po ruce velké jídlo, tak vám 20 g kvalitních po-tréninkových bílkovin zajistí proteinová SENS tyčinka s příchutí Arašídové máslo & Skořice.}}

Optimální regenerace těsně po tréninku však vyžaduje krom bílkovin i sacharidy. Výzkum ukazuje, že optimální je poměr sacharidů a bílkovin 3:1. Pokud se vám nechce počítat nebo nemáte možnost dát si teplé jídlo, tak situaci opět elegantně vyřešíte tyčinkou s ovocem a cvrččí moukou.

{{cta Pleasure protein SENS tyčinka Tmavá čokoláda & Višeň obsahuje ideální poměr 21 g sacharidů a 7 g bílkovin.}}

S kvalitním zdrojem bílkovin v podobě tyčinek s cvrččí moukou po ruce si můžete být jistí, že tělu vždy dodáte včas to, co si žádá. Uvidíme se s vámi už na Dolní Moravě 15.6. nebo až na Lipně 22.9., kde je ještě spousta času zapracovat na tréninkové stravě?

Související příspěvky

Jak uděláme cvrččí mouku levnější
Jak uděláme cvrččí mouku levnější
Jednu otázku jste nám pokládali v posled
Pokračuj ve čtení